Leírás
Már látszik a vörös zászló, az utolsó kilométer következik! Szedd össze maradék erődet egy utolsó hajrához, és száguldj át elsőként a célvonalon a hírnévért!
A Flamme Rouge egy könnyen tanulható játék, mely garantáltan az asztalra varázsolja a kerékpárversenyek izgalmát!
Utazz vissza a kerékpározás hőskorába a Flamme Rouge társasjátékkal, és éld át a nagy versenyek izgalmát!
Minden játékos két figurát irányít: egy Rouleurt, aki egy középerős teljesítményű kitartó versenyző, valamint egy Sprinteurt, aki villámgyors kitöréseivel tudja megváltoztatni a futam állását. Minden biciklistához tartozik egy külön pakli, amiben a figura egyedi mozgási lehetőségei találhatóak - ezeket minél jobban felhasználva kell biztosítanod, hogy a Te versenyződ érje el először a célvonalat!
Minden kör három fázisból áll, mely során a játékosok
megtervezik, meddig szeretnének előrébb gurulni,
lelépik a választott kártyának megfelelő értéket,
majd versenyzőik kihasználják a többiek által biztosított szélárnyékot.
Amikor a játékosok megtervezik az előrehaladást, a Rouleur és a Sprinteur versenyzőik paklijából is húznak 4 lapot, majd kiválasztanak egyet - a rajta látható érték mutatja meg a versenyző előrehaladását. A megmaradt három lap visszakerül a pakli aljára, tehát később felhasználható lesz! A következő fázisban minden versenyző lelépi a választott kártyának megfelelő értéket, ekkor derül ki, sikerült-e helyes taktikát választani: versenyzőnk az élre tud törni, vagy esetleg beragad a többiek mögé? A felhasznált lap kikerül a játékból, nem árt tehát előre gondolkodni! Ha a játékosok ügyesen helyezkedtek, a harmadik fázisban versenyzőik kihasználhatják a szélárnyékot, azaz ha egy adott figura és az előtte haladó között pontosan egy üres mező van, eggyel előrébb léphet. Az a figura, aki előtt nem áll senki, hamar elfárad, hiszen nem nyújtanak számára szélárnyékot a többiek - ezt a kifáradást egy 2-es értékű kártya jelzi, mely a húzópakliba kerülve rontja a gyors haladás esélyét.
A különböző pályaelemekből 6 versenyszakasz rakható össze, vagy akár egyedi pályák is összeállíthatók - biztos lehetsz benne, hogy két verseny sosem lesz egyforma!
8 éves kortól